reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Makyta

Miroslav Makyta

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  250
  •  | 
  • Páči sa:  744x

Hľadám svoj priestor a našiel som ho. Zoznam autorových rubrík:  Film a literatúraRecenzieTvorbaMiesto pre životSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Výhodné priateľstvo

Miroslav Makyta

Výhodné priateľstvo

Nemám psa, preto nie som psíčkar. Držať v byte nemú tvár mi nepripadá najlepšie vzhľadom na moju komunikatívnosť.

  • 18. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Jarné intermezzo

Miroslav Makyta

Jarné intermezzo

Včera bol máj. Povetrím vonia neskorá jar a slnečné lúče hladkajú ženy po nohách. Pani móda je k mužom ústretová a pripravila opäť prehliadku minisukní.

  • 16. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Možnosť voľby

Miroslav Makyta

Možnosť voľby

V meste bol predpoludňajší zhon. Sadol som si na lavičku v mestskom parku, unavene sa oprel, prekrížil nohy a bezducho sledoval neďalekú križovatku. V hlave som mal kolotoč neusporiadaných myšlienok, ako keď sa vietor hraje s jesenným lístím.

  • 3. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu