reklama

Voliči Smer-u ako chlpatá deka

No, ide to z nich ako z chlpatej deky. Pokúšam sa dozvedieť od svojich známych, prečo volili stranu Smer. Netušil som, že zdanlivo jednoduchá otázka dokáže v sebe skrývať nepoznanú záludnosť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Jeden mi povedal, že pre istoty... nuž, nekonkretizoval tieto istoty, asi mu ich jeho vodca neozrejmil. Druhý tvrdil, vraj pre lepší život... teraz neviem, čo lepšieho nás môže stretnúť ako uťahovanie opaskov. Tretí, že bude práca... ešte som nevidel vládu, ktorá priamo zabezpečila prácu. Štvrtý vravel, zdaníme bohatých a chudobným viacej pribudne... a tu som sa smutno pousmial.

Všetky nekonkrétne odpovede mali spoločného menovateľa. Neznalosť a povrchnosť. Ľúbivosť sociálnych politikov je nákazlivá, preto sa nedivím, ak získali taký ohromný výsledok. Vytriezvenie však bude ťažké a bolestivé... ako každé vytriezvenie.

Deka je dobrá vec. Skryje to, čo má byť utajené, zahalí podstatné, ochráni pred zimomriavkami, ale ak je riadne chlpatá, nevyprášiš z nej skoro nič. Nikdy by som nepovedal, že voličov strany Smer prirovnám k chlpatej deke. Sú to rodení tajnostkári. Stále zmanipulovaní budú čakať na sociálny zázrak a napokon z nich bude ešte chlpatejšia deka.


Miroslav Makyta

Miroslav Makyta

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  250
  •  | 
  • Páči sa:  744x

Hľadám svoj priestor a našiel som ho. Zoznam autorových rubrík:  Film a literatúraRecenzieTvorbaMiesto pre životSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu