reklama

Ako som sa prestal báť strachu

Môj strach z nej pramenil zo životnej skúsenosti, že kdesi blízko číha a zatiaľ dostala všetkých. Vždy som sa bál, že ju dostanem. Rakovinu. Keď som ju dostal, prestal som sa báť. Myslel som si, že ju dostanem, ak sa mi roky vysmejú do tváre... Inokedy som si myslel, že ju predsa nemusím dostať, veď je toľko ľudí na svete, tak prečo ja... Teraz už nemám strach. Už ju mám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Čas, ten neúprosný blázon, stráca ku mne úctu a ja premýšľam, čo všetko musím urobiť. Manželku zoberiem na vianočnú lyžovačku, vždy po nej túžila. Keďže ja lyže nemusím, vždy som to odmietal a ona sa prispôsobovala. Zvláštne, ako človek začne plniť sny blízkym až vtedy, keď je to naposledy. O chorobe nič nevie a ani jej o nej nepoviem. Načo si kaziť Vianoce.

Včera mi volal priateľ, nevideli sme sa roky. Doma má problém. Vždy sme si pomáhali, veď sa poznáme od detstva. Jeho manželka začala skúmať dno pohárika a vymyká sa to kontrole. Prestala sa s ním rozprávať, lebo sa s ňou prestal rozprávať on. Rodina sa stala obeťou uponáhľaného sveta, kde sú všetci zavretí vo svojich izbách s notebookom v posteli. Virtuálna komunikácia na sociálnych sieťach nahrádza potrebu prirodzenej komunikácie. Dobre, že si to uvedomuje. Len či nie je neskoro. Pomôžem aspoň morálne. Teraz to potrebuje.

Som vyrovnaný a pokojný. Posledné zvyšky strachu zmizli ako para nad hrncom. Ničoho sa nebojím, len sa obávam, že nestihnem všetko. Toľkým treba ešte pomôcť...

( Pozn. autora: Tento príbeh je fikcia. Zatiaľ. )




Miroslav Makyta

Miroslav Makyta

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  250
  •  | 
  • Páči sa:  744x

Hľadám svoj priestor a našiel som ho. Zoznam autorových rubrík:  Film a literatúraRecenzieTvorbaMiesto pre životSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu