reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Makyta

Miroslav Makyta

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  250
  •  | 
  • Páči sa:  744x

Hľadám svoj priestor a našiel som ho. Zoznam autorových rubrík:  Film a literatúraRecenzieTvorbaMiesto pre životSúkromnéNezaradené

reklama

Film a literatúra

Môj červený brat Winnetou

Miroslav Makyta

Môj červený brat Winnetou

Keď som bol malým chlapcom, všetci chceli byť Winnetouom. Nosiť striebornú pušku a s majestátnym výrazom tváre riešiť problémy utlačovateľského indiánskeho národa. Nikdy som netúžil byť náčelníkom Apačov. Nie preto, že by som netúžil po humánnosti a ľudskosti, ale tieto vlastnosti mi boli ešte bližšie pri Old Shatterhandovi. Už vtedy som akosi chápal, že je to práve on, ktorý je nositeľom spravodlivosti a čestnosti v tomto nerovnom boji. Preto bola moja voľba vždy jasná, ja som bol Old Shatterhand s medveďobijkou a henryovkou a o môjho červeného brata sa bila celá ulica...

  • 11. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 477x
  • 8
Traja pátrači

Miroslav Makyta

Traja pátrači

Traja pátrači je pôvodom americká detektívna knižná séria pre deti a mládež. Príbehy sa odohrávajú v kalifornskom mestečku Rocky Beach. Prvý pátrač - Jupiter Jones je nízkej až zavalitej postavy, má pozoruhodnú pamäť a je mozgom celej skupiny. Je sirota, takže žije so svojím strýkom Titusom a tetou Matildou. Druhý pátrač – Peter Crenshaw je vyšportovanej postavy, rád hrá baseball. Koná oveľa opatrnejšie ako Jupiter a nerád sa dostáva do nebezpečných situácií. Bob Andrews ( tretí pátrač - záznamy a výskum ) je cieľavedomý, inteligentný a empatický. Je rodený reportér, ktorý si všade nosí svoj zápisník a zaznačuje, čo pátrači zistia.

  • 21. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 108x
  • 43
Slávne nemecké detektívky

Miroslav Makyta

Slávne nemecké detektívky

Kráľ anglickej detektívky, spisovateľ, scenárista, režisér, dramatik a novinár Edgar Wallace je považovaný za tvorcu kriminálneho thrilleru. Mnoho z jeho diel bolo sfilmovaných ( existuje takmer 160 titulov natočených podľa jeho románov, “The Green Archer” bol sfilmovaný dokonca trikrát ). Najväčšej pocty sa mu dostalo v Západnom Nemecku v 60-tych rokoch, kedy vzniklo mnoho filmových detektívok, ktoré si získali obrovskú popularitu.

  • 4. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 011x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu