reklama

Kapitánska invektíva

Ťapkajme si, hrdá Slovač, v tejto reorganizačnej vlasti a dekomplexnej situácie, poprípade revitalizácie a inej cie, sa možeme pozastaviť nad mnohými negatívnymi inšpiráciami súčasnosti, ktoré nás vedú ku komplexnému zlyhávaniu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Samozrejme, všetkých protislovenských faktorov, o ktorých sme nikdy nemali tušenia, lebo nikdy nejestvovali. A ak by existovali, vždy by sme vedeli proti nim zaujať rázne národné zjednotenie, lebo len v jednote je naša symbióza, o ktorú sme nikdy nestáli, ale stala sa.

Keďže som svojim neúprosným slovníkom dokázal ukecať všetkých zloverných nepriateľov vlasti dokonca aj v osade v Plaveckom Štvrtku, a v modrom šate s bielym pozadím na červenom líci mojej priateľky, s pochopiteľne nadštandardným platom a vilou, uzurpujem si právo nosiť ramennú česť vo výložkách. Som akceptovaný vo všetkých vojenských zložkách, lebo mám svoju prax a vek, ktorý ma k tomu oprávňuje. A som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja skromná poznámka:

Každý sa s našou novou bezpečnostnou situáciou v krajine musí nejako vyrovnať. Podľa mňa, kapitán Danko svojou okázalou cucflekujúcou darovanou hodnosťou a vojensko-morálnym hazardom degraduje všetkých vyšších dôstojníkov Armády Slovenskej republiky. Že sa tieto podivuhodné povýšenia uskutočňovali aj za predchádzajúcej vlády svedčí len to, že ich láska k moci a možnosti mať „paškovsky“ všetko na čo si spomenú je neobmedzená. Pocit moci je okúzľujúci a márnivý a v tomto prípade byť červeným kapitánom ( podplukovníkom, majorom, generálom či iným ..om ) je lákavá.

Nuž, vydajme sa na cestu imbecilských vodcov našej armády, lebo keď nám budú AJ v armáde veliť takíto neschopáci, diletanti a prospechári tak nás „nepriateľ“ aj čapicami pobije. Ale to nevadí, sme silní, a na podobné hlúposti máme patent...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mňa len teší skutočnosť, že sa tento scenár nikdy nestane. Aspoň dúfam...

Miroslav Makyta

Miroslav Makyta

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  250
  •  | 
  • Páči sa:  744x

Hľadám svoj priestor a našiel som ho. Zoznam autorových rubrík:  Film a literatúraRecenzieTvorbaMiesto pre životSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu