Chránime Slovensko...

Autor: Miroslav Makyta | 13.2.2016 o 13:40 | Karma článku: 12,50 | Prečítané:  956x

Hmm. Blížiacim sa koncom volebného obdobia lúpežné nájazdy silnejú. Nebyť v budúcej vláde by bola katastrofa. Zvykli si na plné bruchá... Tak sa mi vidí, že ako úplatok pre voličov nebudú stačiť ani tri sociálne balíčky...

Chránime Slovensko...

...pred oznamovateľmi korupcie.

...pred  bielymi vranami, ktoré sa chcú aktívne angažovať v politike.

...pred zdravotnými sestrami, ktoré mali tú drzosť podať výpovede.

...pred nenažranými učiteľmi, ktorí chcú múdru spoločnosť.

...pred utečencami, ktorí nechcú žiť v našej krajine.

...pred živnostníkmi, ktorým neustále zvyšujeme odvody.

...pred zlepšovaním podnikateľského prostredia.

...pred druhým dôchodkovým pilierom.

...pred poplatkami u lekára, ktorí si ich inou formou vyberajú.

...pred neistotami našich sponzorov.

...pred biednymi zárobkami schránkových firiem.

...pred vyplácaním faktúr živnostníkov, ktorí robili pre Váhostav.

...pred mzdou minimálne zarábajúcich pracovníkov.

...pred kompetentnosťou vlastných ľudí, ktorých posielame na lepšie miesta.

...pred znižovaním výdavkov štátu.

...pred volebným programom.

Zhrňme si to. Chránime ľudí ako tetku Anku, alobalového kráľa, riečnych kompárov, sifónových princov, staviteľov štadiónov, špecialistov na zdravie, masérov a iných odkundesov.

Stojí to veľa peňazí. Na tieto huncúcstvá však treba moc. O tú sa uchádzajú ochrancovia Slovenska heslovitým programom. Nepotrebujú ho pre svojich voličov. Tým stačia veľkorysé balíčky, ktoré si aj tak sami zaplatia. A ich nevoliči tiež.

Hm. Tak sa mi vidí, že nebudú stačiť ani tri sociálne balíčky. Smer bude musieť dať väčší úplatok, aby zachránené Slovensko nevidelo ich obrovské prešľapy.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?