Ako som vyvrátil televízny program...

Autor: Miroslav Makyta | 15.4.2012 o 16:25 | Karma článku: 17,53 | Prečítané:  2233x

Prepáčte mi tento expresívny názov, ale televízia Narkóza a televízia Hnoj, ľúbozvučné to názvy, akoby ich jedna mater mala, sa neustálym atakovaním diváka snažia posunúť hranice televíznej zábavy smerom... dolu.

Keď pred rokmi prebrali zahraničné formáty Vyvolení a Big Brothers nikto netušil, že nápaditosť a zaujatosť kompetentných pre reality – show bude bezmedzná. Súčasná tvorba grcality show s názvami Farma a Hotel Paradise predčí všetky očakávania akejsi formy zábavy. Najdôležitejšie je, aby vynaliezavý casting zabezpečil účinkujúcich s inteligenciou čerstvo pokosenej trávy. Či už táto žumpa zamorí karibskú pláž alebo statok, to je v podstate jedno. Dôležité je, aby sa divák v hlavných vysielacích časoch stotožnil s vysielanou spartakiádou debility.

Napokon majú možno naše slávne komerčné televízie pravdu. Celá peaplemetrová divácka obec, ktorá s nadšením sleduje tieto relácie má blízko k exhibicionizmu a voyerstvu a televízie to len zákonne podporujú, a ešte na tom dokážu zarobiť. Koľko vylízaných násťročných sa budú napokon vo svojom živote inšpirovať novými „celebritami“ ? Koho to zaujíma...

Ponižovanie ľudskej dôstojnosti, primitivizmus, sex, vulgárnosť... to sú atribúty súčasnej všeľudovej zábavy a hor´sa bedač slovenská, ohlúpni ešte viac a ak mi z toho potečú groše, tým lepšie.
Prepáčte, akosi ma napína...


( Nesledujem tieto reality-show, postačili mi upútavky )

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?