Všetko dobre dopadne

Autor: Miroslav Makyta | 31.12.2011 o 11:12 | (upravené 31.12.2011 o 11:18) Karma článku: 6,69 | Prečítané:  671x

Človek je typ človeka, ktorý sa ľahko prispôsobí. Vraví sa, že aj na šibenicu. Pravdou je, že pre mnohých ľudí sa život mení v šibenicu a denno-denne dúfajú, že sa im pod nohami neprepadnú dvierka. Ale netreba zúfať, toľko skloňovaná kríza dorazila aj k boháčom. Jedia plesnivé syry, pijú staré vína a jazdia v aute bez strechy.

Áno, všetci sme unavení z pokrútených hodnôt, keď priemerný futbalista zarába 100-krát viacej ako špičkový špecialista. Sme unavení z vyplňovania daňových priznaní, kde v kolónke „vyživovacie osoby“ píšeme – poslanci, ministri a štátni úradníci. Sme unavení z budovania diaľnice do neba, aby chorí ľudia nemuseli toľko platiť za poslednú cestu.

Posledných 10 dní som sa prechádzal, čítal knihu a pozeral obľúbené filmy na DVD. Nesledoval som žiadne správy, neviem, ktorý politik koho osočil, koľko ľudí zahynulo na cestách, ktorej celebritke vypadlo čosi z dekoltu. A je mi lepšie.

Svet je stále dobré miesto pre život, len treba zmeniť myslenie. Nerozhodovať o ňom v zmysle bezohľadného pustošenia. Lebo keď pustošíme všetko naokolo, pustošíme aj samy seba.

Prepáčte mi môj tragikomický sarkastický príspevok, je to moja obrana, aby som nestratil zdravý rozum. Je pár hodín do konca roka a na rad príde šampanské. Buďme v noci trochu flegmatickí, aby nám prsty nerozhádzala polnočná pyrotechnika. A ďalšie dni sa snažme ovplyvňovať len veci, ktoré dokážeme ovplyvniť. Neberme na svoje plecia celú ťarchu sveta. Začnime od seba a zmeňme sa k lepšiemu.
Zastavme sa na chvíľku a precíťme ju. Veď je krásna. Je naša.

Všetkým Vám prajem Šťastný nový rok.
Miroslav Makyta



Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?