Nerozhodujme sa pred voľbami

Autor: Miroslav Makyta | 9.12.2011 o 12:59 | (upravené 9.12.2011 o 13:07) Karma článku: 7,71 | Prečítané:  761x

Teraz je dôležité rozhodnúť sa, koho budeme voliť. Všetko je čerstvé, máme preplnenú pamäť výrokov politikov, poznáme ich postoje, vnímame ich skutočné činy. Ich sľuby z minulosti sú konfrontované s dneškom. Pred voľbami budú mnohí voliči opití sladkými rečičkami, sladkými víziami a predsavzatiami rôznych politikov a pre niektorých môže byť rozhodovanie ovplyvnené ich nereálnymi sľubmi. Prečo si to myslím ? Nielen preto, že ja mám v tejto otázke už roky jasno, ale počul som jeden vtip, ktorý je viac ako pravdivý.


Politik sa dostane k svätému Petrovi a ten mu hovorí:
„Teraz máme zavedený nový systém. Každý si môže vybrať, či chce ísť do neba alebo do pekla. Aby bolo rozhodovanie férové, stráviš jeden deň v pekle a jeden v nebi a kde sa ti bude páčiť, tam pôjdeš.“
Politikovi sa páčila možnosť voľby a tak sa pobral so svätým Petrom na exkurziu do pekla. Hneď za bránou ho uvítalo teplúčko, videl mnoho známych, všetci hrali karty, popíjali vínko a laškovali so ženami. Všetci sa usmievali a bolo im dobre.
Na druhý deň sa šiel pozrieť do neba. Bola tam zima, obyčajní ľudia stáli v dlhých radoch na polievku, nikto sa nesmial.
Svätý Peter sa nasledujúci deň pýta politika, kam chce ísť.
„Nuž, určite si vyberiem peklo“ vraví politik, „bolo tam krásne teplo, stretol som tam mnoho priateľov a známych.“
Tak sa obaja pobrali do pekla. Keď otvorili bránu, politik sa zhrozil. Videl obrovské kotly, v ktorých sa varili jeho priatelia, všade stáli šibenice a čerti každého bili...
„Ako je to možné ? “ Nechápal politik. „Veď tu bolo tak pekne...“
„To vieš, kamarát. To bola predvolebná kampaň.“


Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?